OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido söker dig som är ute efter ett flexibelt, roligt och händelserikt extraarbete där du får arbeta i en internationell organisation. Du kommer att arbeta som inhoppande receptionist vid en attraktiv arbetsplats centralt beläget i Stockholm. Det är högt tempo och gillar du att vara där det händer så har du kommit till rätt plats! Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att bemanna receptionen med tillhörande arbetsuppgifter. Du kommer att representera verksamheten i receptionen och telefonen vilket innebär att du kommer att vara deras ansikte utåt. Det är därmed viktigt att du ger bästa möjliga service. Vidare kommer du att hjälpa till med internservicen vid behov vilket är enbart administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten som inhoppande receptionist innebär att du kommer att arbeta hel- och/eller halvdagar när det behövs såsom vid sjukdomar, ledigheter osv. Tjänsten passar dig som studerar eller trivs med flexibla arbetstider. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av arbete som receptionist - Goda kunskaper i Windows, Excel och Internet - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en glad, social och serviceinriktad person som har glimten i ögat och huvudet på skaft. Vidare har du en förmåga att kunna lösa kniviga problem som uppkommer och är duktig på att se till att allt flyter på i toppklass. Eftersom koncernspråket är engelska så bör du känna dig bekväm att diskutera och förklara på engelska. Du bör även vara stresstålig eftersom det kan inträffa mycket saker samtidigt.