Receptionist till attraktiv kund sökes för heltidsuppdrag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Bemannia söker nu en receptionist som kan jobba heltid hos vår kund på deras huvudkontor i Stockholm. Uppdraget kommer starta i augusti och löpa tillsvidare. Våran kund sitter i ljusa och moderna lokaler vid gärdet i Stockholm.

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd genom oss på Bemannia och uthyrd till vår kund. Som konsult hos oss får du chans att skapa ett bredare kontaktnätverk, bredda din kompetens och prova på nya utmaningar som stärker din konkurrenskraft på arbetsmarknaden. Här har du möjlighet att visa dina framfötter och växa i din yrkesroll. En kreativ arbetsplats för dig med stora möjligheter!

Dina arbetsuppgifter:

Som receptionist fungerar du som vår kunds ansikte utåt. Du kommer att arbeta med att ta emot besökare, in/utregistreringar, hantera felanmälningar, besvara och förmedla telefonsamtal, enklare fakturering, inköp, ansvara för inkommande post samt tillverkning av behörighetskort, kvittenslistor och registerhantering.

I rollen kommer även eventuellt ansvar för företagets konferenslokaler ingå, vilket innebär att hantera bokningar, förbereda för möten och hålla snyggt i lokalerna.

Du kommer även vara ansvarig för beställningar av kontorsmaterial och enhetens tjänstebilar samt andra vanliga arbetsuppgifter för reception och kontorsservice.

Dina kvalifikationer:

- Du har minst ett (1) års erfarenhet från serviceyrket
- B-körkort
- Gymnasieutbildning
- Goda kunskaper i Officepaketet.
- Goda kunskaper i svenska och engelska.
- Det är meriterande om du tidigare har arbetat som receptionist eller administratör

Dina personliga egenskaper:

Som person är du utåtriktad och har en positiv attityd. Du trivs med att hjälpa andra och har en hög serviceanda, är ansvarsfull, har ett bra ordningssinne och är noggrann. För att trivas med uppdraget som receptionist måste du gilla att ha många bollar i luften samtidigt, vara van att göra omprioriteringar och vara flexibel!

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid. Tillsvidare.
  • Publicerat: 13 juni 2017

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör

Administratör

13 november 2024