OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ÅWL Arkitekter är ett arkitektkontor som arbetar integrerat med hus- och landskapsarkitektur. Företaget har omfattande uppdrag inom bostäder, kontor, kommersiella och offentliga lokaler, landskap samt stadsplanering. Företaget har kontor i Stockholm och Norrköping, men har uppdrag över hela Sverige.
ÅWL Arkitekter startades 1983. Idag består företaget av 80 arkitekter, landskapsarkitekter och ingenjörer.
Vi tror på arkitektur som en viktig del av samhällsutvecklingen i skapandet av en hållbar, fantastisk framtid!
Du kan läsa mer om ÅWL på www.awlark.se.
Receptionist till ÅWL Arkitekter
Är du en serviceminded person som gillar att arbeta administrativt? Vill du jobba i ett kreativt företag i trevliga lokaler på Södermalm? Vi söker just nu en receptionist till ÅWL Arkitekter med tillträde senast 1 september. Detta är ett konsultuppdrag med goda förutsättningar att leda till anställning hos kund.
Arbetsuppgifter
Som receptionist hos ÅWL har du en nyckelroll för hur deras kunder och medarbetare upplever deras arbetsplats. Tillsammans med en kollega ansvarar ni för den dagliga driften av kontor och kök, och ansvarar bland annat för post- och budhantering, bokning av resor, beställning av trycksaker samt övriga trivselåtgärder. Du kommer att fungera som en allmän go-to person och har nära kontakt med ekonomichefen som du rapporterar till.
Övriga arbetsuppgifter är:
• Svara i växeltelefonen, ta emot besökare och övriga receptionssysslor
• Ansvara för inköp av matvaror och kontorsmaterial, och därmed ha löpande översyn över materialförrådet, arkivet och biblioteket.
• Löpande kontakter med/beställare av – städ, fönsterputs, massage, övriga hantverkare lokal
• Koordinera interna & externa möten/events (indukningar, frukostmöten, födelsedagar, luncher, företagskvällar och kundaktiviteter)
• Ansvarig för diverse checklistor
• Övrig administration
Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du har en naturlig känsla för professionell service, kvalitet och en förståelse för detaljernas betydelse i att skapa en miljö av världsklass. Som person är du strukturerad och noggrann med en vana att ha många bollar i luften. Vi tror därmed att du har något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, och att du är självständig och initiativrik att driva saker framåt. Du bör ha en god administrativ förmåga och är van att arbeta i Excel och Word. I rollen ingår att kommunicera på svenska och engelska och det är viktigt att du är bra på att uttrycka dig skriftligt.
Vi tror att denna tjänst kommer passa dig som är flexibel och gillar att ha mycket ansvar.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på First Reserve AB kan vi som auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal erbjuda dig en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, avtalsenlig pension och försäkringar. Du som konsult blir även tilldelad en engagerad konsultchef som finns till för att stötta dig i just din karriär. Med värdeorden Engagemang, Utveckling, Laganda och Ansvarstagande välkomnar vi dig till ett företag där du som konsult står i fokus!
Ansökan
En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar.
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sarah Arvidsson på: 070 270 28 96 eller sarah.arvidsson@hotmail.com
Varmt välkommen med din ansökan!