OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet som receptionist, assistent eller från backoffice och är tillgänglig för något nytt?
Om tjänsten
Vår kund som är en statlig myndighet i centrala Stockholm har behov av att förstärka sin reception/back office-funktion. I teamet arbetar idag fyra personer med en mängd olika arbetsuppgifter såsom växel, reception, IT-koordinering, telefonihantering, post med mera. Rollen avser att täcka upp en del administrativa och övriga arbetsuppgifter som förekommer inom området.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Hantera inkommande och utgående post
• Hantera passerkort för medarbetare och leverantörer enligt våra säkerhetsrutiner
• Kvittera ut arbetsplats och telefon till nyanställda
• Ta emot besökare och leverantörer
• Felanmälningar kopplade till videoutrustning, konferensrum mm
• Förfrågningar om rekommenderade brev
• Distribuera ut sladdar, hörlurar och andra tekniska produkter på förfrågan
• Hantera leveranser till och från myndigheten
Vem är du?
Tjänsten kräver att du tidigare har:
• Minst slutförd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Arbetat i reception/back office-funktion minst 12 månader under de senaste 3 åren
• Goda kunskaper i både svenska och engelska
• God kunskap i MS Office och systemvana
Som person är du serviceminded, strukturerad och kommunikativ. Du trivs i en roll med variernade arbetsuppgifter och jobbar gärna i team.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Övrig information
Uppdragets start är så snart som möjligt, senast 17 mars. Uppdraget löper initialt till och med 20 augusti 2021. Omfattningen är heltid, 40h / vecka. Arbetstider: 8.00 - 16.30 inkl. 30 minuters lunch.
Urval och intervjuer sker löpande. Ansökningar tas endast emot via annonsen på Poolia.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson