OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I samarbete med ett av våra kundföretag söker vi nu en kompetent receptionist.Kunden är en internationell bank och finns belägen i centrala Stockholm.Tjänsten är ett bemanningsuppdrag.Arbetsuppgifter Som receptionist kommer du att besvara telefon och e-mail samt ta emot besökare och sköta post- och budhantering.Tjänsten är utåtriktad vilket innebär att du kommer att ha många externa och interna kontakter.Du kommer även att ha visst kontorsansvar som innefattar beställning av kontorsmaterial och andra leverantörskontakter.Vidare ansvarar du för ordningen på kontoret och ser till att det alltid är representativt och välvårdat.Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär och innebär viss administration och andra uppgifter som eventuellt kan behöva utföras inom verksamheten.Kvalifikationer och egenskaper Du har minst två års erfarenhet av att arbeta i en reception och har fullgjord gymnasieutbildning.Du är van vid att arbeta självständigt och har förmågan att ta eget initiativ.Det är en självklarhet för dig att vara professionell, flexibel och serviceminded.Vidare har du en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt.Den person vi söker trivs i en korrekt miljö där det ställs krav på hög standard vad gäller utförande, prestationer och framträdande.Kundfokus och kvalitet är ledord i verksamheten.Då tjänsten är utåtriktad ser vi det som positivt om du är en duktig kommunikatör i både tal och skrift.Företaget verkar i en internationell miljö och av den anledningen är det även viktigt att du har goda kunskaper i engelska.Tjänsten ska tillsättas relativt omgående och av den anledningen ser vi fram emot din ansökan redan idag.