Receptionist till Bankkontor i Stockholm city

Receptionist till Bankkontor i Stockholm city

Arbetsbeskrivning

Är du en flexibel och ansvarsfull person som skulle vilja arbeta på ett stort, välkänt och modernt företag? Vill du vara ansiktet utåt mot kunder, leverantörer och anställda? Nu söker vi på Middlepoint dig som vill jobba som receptionist hos vår kund i Stockholm city. Ansök redan idag - tjänsten tillsätts löpande.

Du kommer att arbeta som servicekonsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Middlepoint men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!

Arbetsuppgifter
Som Receptionist kommer du att arbeta på huvudkontoret på ett internationellt och modernt företag i Stockholm city som är verksamt inom finansbranschen. I rollen kommer du framför allt att välkomna och registrera besökare, förbereda möteslokaler och konferensrum och sköta lättare administrativa uppgifter. Utöver det kommer du att ha receptionistansvar för medarbetare och kunder via mail, telefon och över disk, bistå medarbetare med information samt att vara företagets ansikte utåt. Att arbeta som konsult via Middlepoint innebär både spännande och lärorika arbetsdagar, och vi lägger stor vikt vid att alla servicekonsulter blir en del av företaget från dag ett.

I rollen kommer du bland annat att
registrera besökare
utföra enklare administrativa uppgifter
ta hand om den allmänna trivseln på kontoret
se till att receptionen och lobby ser representativ ut
arbeta i ärendesystem
bokningar och beställningar

Vem söker vi?
Till rollen som Receptionist söker vi framför allt dig som är en social, varm och organiserad person som motiveras av att få jobba med människor och att få bli en viktig medlem i teamet. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av att jobba med service och kundkontakt. Det dagliga arbetet kräver att du är flexibel och professionell i din yrkesroll.

Vi söker dig som
har mycket god känsla för service
har gymnasieutbildning
är duktig på att kommunicera
har ett gott sinne för detaljer
har erfarenhet av att arbeta med service

Om Middlepoint
Middlepoint är ett av Sveriges snabbast växande företag och har utsetts till Dagens Industris Gasellpris sex år i rad 2014-2019 samt har även tilldelats MästarGasellen. Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra. Här får du chansen till ett självständigt arbete hos fantastiska varumärken där du får möjlighet att göra skillnad.

Middlepoint stöttar dig i din utveckling och hjälper dig att bygga ditt CV, vi vill att du ska stanna hos oss och bygga din servicekarriär hos oss. Därför utmanar vi dig löpande och har täta avstämningsmöten, har du visat vad du går för och visat prov på uthållighet finns det stora utvecklingsmöjligheter för rätt person.
Förutom de kollektivavtalade förmånerna får du även ta del av friskvård, roliga aktiviteter och events, utbildningar samt ett brett nätverk av roliga kollegor.

Kontaktuppgifter och ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Josefin Lavold via e-post: josefin.lavold@middlepoint.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen.

Sista ansökningsdag är den 2020-02-14. Vi kan dock komma att tillsätta tjänsten redan innan ansökningstiden passerat, så välkommen att göra din ansökan med CV och personligt brev redan idag!

Glöm inte att spana in vår instagram (http://instagram.com/middlepointab/) för att se mer om vad vi gör.

Varma hälsningar vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2020
  • Ansök senast: 24 februari 2020

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024