OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Arbetsbeskrivning
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av kontorsadministration och sedvanliga receptionistsysslor. Du kommer att ansvara för att ta emot besökare, post- och budhantering, svara i telefon, förbättra rutiner för den administrativa funktionen och även sköta inköp av t.ex. livsmedel, blommor och kontorsmaterial. Vidare håller du ordning och reda på kontoret, bokar luncher och ser till att kaffemaskinen alltid är laddad och klar. Du blir spindeln i nätet som ser till att allt flyter så smidigt som möjligt på kontoret. Du kommer att vara företagets ansikte utåt för både beökare och kunder.
Vem är du?
Krav för tjänsten är:
• Minst 1-3 års erfarenhet av administrativt arbete och god receptionistvana.
• Förståelse för enklare ekonomiska arbetsuppgifter, så som fakturering och leverantörsfakturor.
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
• Datorvana med goda kunskaper i Officepaketet.
Viktigast är dock dina personliga egenskaper. Din härliga energi gör att trivselfaktorn blir hög och alla trivs i ditt sällskap. Du är serviceinriktad, ordningsam och en ”doer” som är proaktiv och driver igenom det du påbörjar. Vidare är du representativ, positiv och har lätt för att lära dig nya saker.
Du erbjuds
Företaget sitter i stora ljusa lokaler på en attraktiv adress mitt i Stockholm city. De tillhandahåller IT-tjänster med inriktning på drift, support, utveckling och förvaltning av IT-infrastruktur och affärskritiska applikationer. De erbjuder även strategisk rådgivning och förvaltningstjänster samt leverans av IT-produkter som hård- och mjukvara.Detta är ett uppdrag där du anställs som konsult av Jurek Rekrytering & Bemanning. Uppdraget startar omgående och pågår innitialt 6månader framåt. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall, via mail: victoria.dall@jurek.se.
Start:
Omgående
Lön:
Enl. ök
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44