Receptionist till bolag inom byggbranchen

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist. Kundens önskemålet är att du kan starta omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



OM TJÄNSTEN:

Vi söker nu en social och serviceinriktad receptionist vår kund som är verksam inom byggbranschen. Bolaget är ett internationellt byggbolag med stadsutveckling som drivkraft. De är en av Nordeuropas främsta aktörer inom branschen och de skapar och utvecklar mer attraktiva och hållbara samhällen. De erbjuder expertis inom infrastruktur med fokus på projekt inom grund och anläggning, tunnel och berg samt datacenter. Kontoret är beläget i Solna.

I rollen som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som förekommer i en reception. Du kommer bland annat att vara ansiktet utåt, svara i telefon, se till att kontoret är snyggt och rent samt att hjälpa till med lättare faktureringsuppgifter. Du kommer arbeta måndag-fredag kl. 08.00-16.00. Önskemålet är att du kan starta omgående. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass och som alltid vill göra det lilla extra för att skapa en härlig känsla på kontoret.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.



ARBETSUPPGIFTER:

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

- Ta emot och välkomna besökare
- Växel- och mejlhantering
- Post- och budhantering
- Iordningställa interna konferensrum samt gemensamma utrymmen
- Hantera behörigheter och säkerhetsfrågor
- Hantera catering och event samt enklare frukostservering på kontoret
- Kommunikation internt och externt, nyhetsbrev och information, översättningar
- Uppdatering av intranät och webbplats
- Kontaktperson med hyresvärd och lokalvårdare
- Hantera felanmälningar
- Beställa kontorsmaterial,
- Inköp av frukt, kaffe, mjölk m.m
- Behjälplig vid konferenser
- Övriga administrativa arbetsuppgifter
- Hjälpa till med fakturering




VI SÖKER DIG SOM:

- Har en bakgrund inom servicebranschen
- Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
- Har goda kunskaper i Officepaketet


Det är meriterande om

- Du tidigare har arbetat som receptionist
- Du talar finska




Som person är du social, initiativtagande och lösningsorienterad. Du är strukturerad, självgående och har ett öga för detaljer. En självklarhet är att du är serviceinriktad och prestigelös. Vidare är du en öppen person som bidrar med god energi och trivs med att agera ansiktet utåt.



ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2021
  • Ansök senast: 12 februari 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024