Receptionist till Bolander & Co

Arbetsbeskrivning

Receptionist till Bolander & Co
Är du en serviceinriktad person som gillar omväxlande arbetsuppgifter?

Bolander & Co söker nu en receptionist till sitt kontor i centrala Uppsala. På kontoret arbetar idag 25 medarbetare. Bolander & Co är landets äldsta oberoende konsult i försäkring och idag ett av landets ledande konsultföretag inom försäkring, skador och riskhantering. Personalens kompetens och arbetsglädje är bolagets drivkraft och framgångsrecept.

Tillträde sker enligt överenskommelse, dock senast mitten av april. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan via randstad.se

Uppdragsgivare: Bolander & Co

Ort: Uppsala

Omfattning: Heltid, vardagar 8.30-17

Arbetsbeskrivning

I rollen som receptionist kommer du främst att ansvara för kontorets växel och reception. Vidare har du ansvar för intern service så som inköp av morgonfika och kontorsmaterial, rengöring och underhåll av kaffemaskin, iordningställande av konferensrum vid besök. Rollen innefattar även intern administration i form av posthantering, fakturering, protokollföring samt att assistera ekonomichef med övrigt förekommande uppgifter.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och något års erfarenhet av service. Du har goda datavana och är duktig på att kommunicera i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang, en hög servicekänsla och en god förmåga att organisera ditt arbete. Du är lyhörd och har ett öga för detaljer. Vidare är du hjälpsam och trivs med varierande arbetsuppgifter.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Bolander & Co

Bolander & Co är landets äldsta oberoende konsult i försäkring och idag ett av landets ledande konsultföretag inom försäkring, skador och riskhantering. Personalens kompetens och arbetsglädje är bolagets drivkraft och framgångsrecept.

Sedan 1973 har vi hjälpt våra kunder att köpa försäkring och biträda i skadehantering på kundens sida. Som oberoende försäkringsförmedlare sänker vi våra kunders försäkringskostnader genom att specialanpassa försäkringsomfattningen och pressa premien. Som skadekonsulter ser vi till att ni som skadelidande får den ersättning ni har rätt till. Med rätt verktyg inom riskhantering kan vi hjälpa er att begränsa behovet av försäkring och effekter av inträffade skador.

Våra kunder finns över hela landet med verksamheter av alla de slag. Som global mäklare når våra tjänster över hela världen.

Sista ansökningsdag: 2017-02-28. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ellinor Hult, ellinor.hult@randstad.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 10 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024