OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du med kvalitetsmedveten, lyhörd och en empatisk person som har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis student, pensionär eller har annat deltidsarbete? Då är det just dig vi söker till välkänt bostadsföretag! Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal men jobbar ute hos vår kund.
Om uppdraget
Du kommer bland annat hjälpa kunder genom att informera om lediga lägenheter, kötider, regelverk samt om bostadsmarknaden över telefon och mejl. Det är viktigt att alltid ge god kvalitet och korrekt information vid rätt tillfälle.
Utöver detta kommer du också få hjälpa till med att ta kreditupplysningar, kontrollera lönespecifikationer, arbetsgivarintyg och andra intyg som styrker att den sökande har den ekonomi som krävs för lägenheten och övriga krav.
Arbetstider
Arbetstiderna kommer variera efter kundens behov vid exempelvis ledighet och sjukfrånvaro. Vi ser också att du kan jobba mer under sommaren.
Kvalifikationer
- har en avklarad gymnasial utbildning
- erfarenhet av liknande arbetsuppgifter med telefon och mejl som huvudredskap
- erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem samt MS Office
- har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
För det här uppdraget söker vi dig som är lyhörd, empatisk och kvalitetsmedveten och har en förmåga att hantera samtal med människor i utsatta och svåra situationer. Ser varje kundmöte som unikt och är alltid beredd att göra det lilla extra. Har en hög arbetsmoral, rätt attityd och ser feedback som ett sätt att utvecklas och bli ännu bättre i rollen.
Vi erbjuder:
För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos Arena Personal erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.