OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en glad, positiv och serviceinriktad receptionist! Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult men arbetar ute hos kund i Botkyrka. Uppdraget startar den 25 juli och beräknas pågå i ca 8 veckor, därför söker vi en person som kan jobba under hela tidsperioden. Uppdraget är på heltid.
Som receptionist är dina arbetsuppgifter blir att agera spindel i nätet genom administrativt arbete, service och kundkontakt.
Vi ser gärna att du som söker:
- Har god social förmåga och har en naturlig fallenhet för att kunna möta människor från olika kulturer samt i olika skeenden och åldrar i livet.
- Arbetar strukturerat och självständigt och har vilja och förmåga att ta eget ansvar
- Är beredd att rycka in där det behövs och ser vad som behöver göras.
- Uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska.
- Det är meriterande om du har arbetat med betygshantering tidigare samt arbetat i systemet Alvis.
Om verksamheten
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt.
Vi erbjuder
För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos oss erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet I
Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!