Receptionist till BSH Home Appliances AB

Receptionist till BSH Home Appliances AB

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

Om du har lite koll på hushållsapparater, så vet du säkert vilka BSH är. Du kanske till och med dricker kaffe från en av BSH:s kaffebryggare just nu? Nu har du chansen att bli den första alla möter när de besöker kontoret hos marknadsledaren inom Home Appliances – BSH!

BSH är den största tillverkaren av hushållsapparater i Europa och världsledande inom segmentet. Nu söker vi dig som älskar service och administration och vill jobba i en kombinerad roll som Receptionist/Administratör på kontoret i Solna/Sundbyberg. Kanske är det du som läser denna annons? Vi hoppas det!

Rollen

I rollen som receptionist är du BSHs ansikte utåt och ditt jobb blir att leverera förstklassig service till företagets besökare och interna medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara:

• Välkomna, registrera och ta hand om besökare
• Svara i växeln och agera support internt och externt via mail och telefon
• Du kommer sköta beställningar av mat, dryck och kontorsmaterial – både för den dagliga verksamheten och inför event, konferenser och möten.
• Posthantering
• Administrera passerkort
• Vara behjälplig i showroom
• Och såklart se till att det alltid är rent och snyggt i entrén och receptionen

Förutom dina roliga arbetsuppgifter i receptionen kommer du även att arbeta ca 20–50% administrativt. Du kommer att stötta anställda med att exempelvis göra en inköpsorder, processa en faktura korrekt och ta fram olika rapporter och statistik.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på minst ett år med start omgående och det finns mycket goda möjligheter till förlängning efter det. Tjänsten är på heltid och du blir anställd som konsult via The Place.

För att trivas och göra succé i rollen som receptionist och administratör tror vi att du har:

• Tidigare erfarenhet av arbete inom service.
• Arbetat med administration.
• God kommunikativ förmåga i tal och skrift.
• Mycket god dator- och systemvana
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande bransch

Vem vi tror att du är

För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad, orädd och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, är nyfiken och har en god kommunikativ förmåga. Utöver det tror vi att du är ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd och härlig energi på arbetsplatsen.
Är det dig vi beskriver? Tänkte väl det! Intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.

Lite mer fakta om tjänsten...

• Tjänsten är på heltid 37,5 tim/v.
Arbetstider är vardagar mån – tors 8.00 – 17.00 och fre 08.00 – 15.00 lunch 45 minuter.
• Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir en del av oss på The Place och arbetar som konsult hos BSH. Uppdraget sträcker sig minst 1 år, med god chans till förlängning.
• Önskad start så snart som möjligt
• Du arbetar på BSHs kontor på Landsvägen 32, Solna/Sundbyberg

Om BSH Home Appliance AB

BSH Home Appliances AB är innovationsledaren inom hushållsapparater från varumärkena Bosch, Siemens, Gaggenau och Neff! Företaget inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

 

 

Sökord: receptionist, reception, service, administration, administrativt, faktura, order, support,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2023
  • Ansök senast: 21 maj 2023

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024