OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu en receptionist till vår värdefulla kund i centrala Helsingborg!
Tjänsten som receptionist är ett roligt arbete som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter. Du blir anställd hos Bemanningskontoret och blir vår värdefulla konsult hos vår kund i Helsingborg.
Tjänsten är på heltid med omgående start och arbetstiderna är förlagda kontorstid.
I dina arbetsuppgifter kommer du att
- Vara ansiktet utåt
- Ta emot besökare
- Passerkort
- Beställa bud
- Posthantering och leveranser
- Administrativa arbetsuppgifter
Vi söker dig som har
- Fullständig gymnasieutbildning
- Erfarenhet av service, gärna reception
- Flytande engelska
- Ett gott morgonhumör!
- Flexibel
- Tar initiativ
- Skinn på näsan
Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete!
Tjänsten är på heltid och vi tillämpar visstidsanställning med god chans till förlängning.
Uppdraget startar omgående