Receptionist till centrala Malmö

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i centrala Malmö söker vi en:
Receptionist till advokatbyrå

Inledning
Vi söker en serviceminded spindel-i-nätet som vill arbeta hos en av våra kunder. Är du en utåtriktad och prestigelös person som har mycket att ge? Då har vi ett roligt jobb till dig!

Detta uppdrag ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du blir anställd av oss på Personalhuset men arbetar som konsult i vår kunds lokaler. Uppdraget är ett föräldravikariat med start omgående fram t o m november i år med möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifter
Som receptionist hos vår kund måste du tycka om att arbeta med många olika uppgifter och rycka in där det behövs för stunden.
- Du kommer att jobba med sedvanliga administrativa arbetsuppgifter som t ex, posthantering, korrekturläsning och renskrivning av dokument samt bokning av möten och resor.
- Du ansvarar även för att kontoret och konferenslokaler är iordningställda.
- Det är du som är ansiktet utåt och som tar emot både besök och telefonsamtal i receptionen.
- Du ansvarar bl.a. för inköp av kontorsmaterial, fika och luncher och du gör gärna det lilla extra för att underlätta för övriga kollegors arbetsdag.

Arbetstid
Heltid, kontorstid. Föräldrarvikariat med start omgående.

Önskade kvalifikationer
Du bör ha erfarenhet av receptionsarbete och god administrationsvana. Det är meriterande om du tidigare har arbetat på advokatbyrå eller gått advokatsekreterarutbildning. För att lyckas i rollen krävs det att du har goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift och att du kan kommunicera på engelska.

Personliga egenskaper
Som person är du positiv. initiativrik och du har förmågan att prioritera.

Du är ödmjuk, lyhörd och har lätt för att samarbeta med andra. Egenskaper som smidighet i kombination med en diplomatisk ådra kommer väl till pass i denna roll. Då vi arbetar med många spännande men konfidentiella uppdrag, är din förståelse för sekretess och tystnadsplikt av största vikt.

Vi erbjuder
Ett roligt och varierande arbete på ett trevligt företag i centrala Malmö.

Intresserad?
Vill du veta mer om tjänsten kontakta Mikael Söderström 0737-13 33 10 eller Malin Olsson 0725-99 20 23. Ansöker gör du via www.personalhuset.se. Vi ser gärna att du ansöker omgående då vi arbetar med löpande intervjuer, varför tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kandidatansvarig Erica Wiquist
0734-365395
Regionchef Emil Eriksson
0734-36 25 90
Konsultchef Andrea Gerholm

Andreas Blixt

Kandidatansvarig Erica Wiquist
0725-992064
Regionchef Emil Eriksson
0725-99 20 60
Kandidatansvarig Erica Wiquist
0725-99 20 64
Bokningsansvarig Emma Andersson
0725-99 20 63
Konsultchef Jeanette Bohlin
0725-992052
Konsultchef Matilda Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Västmansgatan 23 58216 Linköping
None

Postadress

Box 47635
Stockholm, 11794

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024