OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en person med tidigare erfarenhet av reception och som brinner för att leverera service av hög klass? Se hit! Vi söker just nu efter en professionell receptionist till vår kund i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter
Hos vår kund har du sedvanliga receptionistuppgifter, din dag består av att:
- Ta emot besökare
- Ta emot samtal och koppla dem rätt
- Ansvara för flertalet mailinkorgar och besvara mail
- Se över att gemensamma utrymmen och konferensrum är representativa
- Ansvara för postahantering
- Beställa luncher, kontorsmaterial, taxi, bud etc.
- Hantera felanmälningar
- Förbereda och duka fram inför luncher/seminarier/utbildningar
- Övriga administrativa arbetsuppgifter
Kvalifikationer
För att vara kvalificerad för tjänsten har du:
- Tidigare erfarenheter av receptionistyrket
- Goda svenska- samt engelskakunskaper i både tal och skrift
- Goda kunskaper i Office-paketet
För att passa in i rollen som receptionist hos vår kund är servicemedveten, professionell och ger ett trevligt bemötande. Du är självgående i ditt arbete, har en förmåga att se vad som behöver göras och du ser till att få saker gjorda. Vidare är du prestigelös, ansvarsfull, inlyssnande och har hög social kompetens. Du tycker om att lösa problem och har en positiv inställning till olika typer av arbetsuppgifter.
Övrigt
Uppdraget har start omgående och är på tillsvidarebasis. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund.
Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg