OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vi söker nu en receptionist till en av våra entreprenader.Kunden har sin verksamhet belägen i mycket ljusa och trevliga lokaler i centrala Stockholm.Som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt med ansvar för att ta emot företagets besökare.I dina arbetsuppgifter ingår också att ta hand om företagets telefonväxel, bokning och skötsel av konferensrum och allmänna utrymmen.Vidare innefattar tjänsten viss administration som post- och budhantering, reseräkningar, bokning av resor och inköp av kontorsmaterial.Du ansvarar för att kontorsmaskinerna på kontoret såsom kopiatorer fax och skrivare fungerar.Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt.Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös. Eftersom vår kund har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska.Erfarenheter av MS Office och telefonväxel ses som meriterande.