OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Coeli. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tjänstgöringsgrad om cirka 70 % som inleds med 6 månaders provanställning. Du kommer att arbeta i receptionen tillsammans med företagets Office Manager med arbetstider 09.00-15.00 måndag till fredag.
Om företaget:
Coeli är ett svenskt finanshus som driver, utvecklar och förnyar verksamheter. Coeli har funnits sedan 1994 och är idag en koncern med ca 135 anställda. De finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och, Uppsala. De startades för att visa att man, genom att utmana det traditionella, kan skapa mer värde i kundernas investeringar. Denna framåtanda och starka vilja att göra saker lite bättre genomsyrar verksamheten även idag. Coeli strävar inte efter att bli störst, de strävar efter att bli bäst. De vill förändra, förbättra och skapa mervärde för både kapital och människa.
Kontoret i Stockholm är beläget på centrala Sveavägen 24-26 med cirka 100 medarbetare. Coeli arbetar aktivt för att skapa en kultur som värdesätter kompetens och som involverar sina medarbetare för att dra nytta av olika perspektiv. Coeli vill vara en arbetsplats där man utmanar traditionella lösningar och strävar efter att göra allt lite bättre. En arbetsplats med många möjligheter och hög fart. Coeli nöjer sig inte med det näst bästa utan jobbar alltid hårt för att utveckla såväl tillgångar som relationer.
Arbetsuppgifter:
I rollen som receptionist kommer du ha en koordinerande och central roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot kunder och samarbetspartners i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt samt ansvara för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Du kommer bland annat att ta emot och koppla inkommande samtal, hantera företagets mail och post samt boka tömning av sekretess- och återvinningspapper. I rollen ingår även att förbereda lokalerna inför möten och plocka i ordning efter, fylla på och serva kaffemaskinerna, gå ärenden samt beställa lunch. Övergripande arbetsuppgifter:
• Bemanna receptionen
• Service och bemötande gentemot såväl interna som externa parter
• Arrangera samt förbereda möten
• Administration kring den dagliga verksamheten
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Ett par års erfarenhet av en serviceorienterad roll. Meriterande med erfarenhet inom reception
• Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
• God datavana. Meriterande med erfarenhet av Officepaketet
Som person trivs du att jobba i en roll där service är i fokus. Du är social och gillar att ge god service till såväl besökare som kollegor och gör alltid ditt bästa för att nå goda resultat. Din vardag kommer att variera och innehålla olika arbetsuppgifter vilket gör att du har ett prestigelöst förhållningssätt där du kan arbeta med arbetsuppgifter som spänner från högt till lågt. Du ser vad som behöver göras och strukturerar och organiserar detta så inga detaljer glöms bort. Vidare har du lätt för att ta egna initiativ samt har en förmåga att ligga ett steg före.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tjänstgöringsgrad om cirka 70 % som inleds med 6 månaders provanställning. Du kommer att arbeta i receptionen tillsammans med företagets Office Manager med arbetstider 09.00-15.00 måndag till fredag.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund