Receptionist till Columbus Sweden

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Columbus Swedens räkning en receptionist som vill vara en del av deras tillväxtresa. Tjänsten är på heltid med start i början av augusti.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en serviceinriktad receptionist till Columbus Sweden som är ett IT-konsultbolag med fler än 2000 medarbetare runt om i världen. Företaget utvecklar, implementerar och underhåller digitala affärslösningar. Deras uppgift är att guida sina kunder i deras digitala transformation så att företaget kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. Du kommer att arbeta på deras huvudkontor som är beläget i moderna lokaler centralt i Stockholm.

I rollen som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att ansvara för att välkomna besökare, telefon- och mejlhantering, förbereda inför möten och konferenser, hantera inköp av kontorsmaterial och kontakt med leverantörer. Du kommer att arbeta måndag - fredag kl. 07:45 - 16:30. Tjänsten passar dig som tycker om att bemöta nya människor och brinner för att leverera en hög service samt arbeta proaktivt.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du arbeta med:

- Välkomna gäster och besökare
- Telefon - och mejlhantering
- Förbereda inför möten och konferenser
- Kontakt med leverantörer
- Inköp av kontorsmaterial/lunch/fika m.m.
- Post- och budhantering
- Sköta övrig kontorsadministration


VI SÖKER DIG SOM

- Har tidigare erfarenhet från liknande roller
- Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Har goda kunskaper inom Office-paketet


Som person är du social, självgående och ansvarstagande. Du är serviceinriktad, prestigelös och har en förmåga att se vad som behövs göras och ta egna initiativ. Du vill alltid göra det lilla extra för att kontoret ska bli en härlig plats att vara på och kommer gärna med idéer på hur Columbus Sweden kan göra saker smartare och bättre. Vidare är du anpassningsbar och älskar att leverera den bästa servicen samt har ett sinne för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2020
  • Ansök senast: 12 november 2020

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024