OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för Columbus Sweden räkning en driven och serviceinriktad receptionist på heltid med start omgående. Detta är ett löpande konsultuppdrag via Ryska Posten Bemanning.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Columbus Sweden är ett IT-konsultbolag med fler än 1800 medarbetare runt om i världen. Företaget utvecklar, implementerar och underhåller digitala affärslösningar. Deras uppgift är att guida sina kunder i deras digitala transformation så att företaget kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. Du kommer att arbeta på deras huvudkontor som är beläget i moderna lokaler i Drottninggatan, Stockholm.
DIN ROLL
I rollen som receptionist kommer du att arbeta brett med att ge service både internt och externt. Du ansvarar för att bemanna receptionen och för att välkomna besökare, förbereda inför möten och konferenser, hantera inköp av kontorsmaterial och kontakt med leverantörer samt övriga administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta måndag - fredag kl. 07:45 - 16:30.
Arbetsuppgifter:
Välkomna gäster och besökare
Telefon - och mejlhantering
Förbereda inför möten och konferenser
Kontakt med leverantörer
Inköp av kontorsmaterial/lunch/fika m.m.
Post- och budhantering
Sköta övrig kontorsadministration
Arkivera avtal
Portering/nummerflytt av nyanställda och anställda som slutar
Ringa på fakturapåminnelse mm.
Vem är du?
Du är en social och serviceinriktad person som drivs av att leverera service både till dina kollegor och besökare. För att lyckas i rollen tror vi att du är ansvarstagande och prestigelös och har en förmåga att se vad som behövs göras och ta egna initiativ. Du vill alltid göra det lilla extra för att kontoret ska bli en härlig plats att vara på och kommer gärna med idéer på hur Columbus Sweden kan göra saker smartare och bättre. Vi tror även att du tycker om att bemöta nya människor och har ett sinne för detaljer.
Har tidigare arbetat inom likande roller och/eller servicebranschen
Har goda kunskaper i Office-paketet
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
ÖVRIG INFORMATION
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04