OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coor är en av Nordens ledande serviceleverantörer inom facility management (FM). Vi samordnar, utför och utvecklar olika tjänster i och omkring en fastighet. Ambitionen är att leverera marknadens smartaste och mest utvecklade erbjudande – vi kallar det Service med IQ.
Bland kunderna finns större och mindre verksamheter i många sektorer – såväl privata som offentliga. Coor bedriver verksamhet främst i Norden, men har också viss närvaro i Belgien, Estland, Polen och Ungern.
Ditt nya arbete:
I tjänsten kommer du att hantera besöksmottagning i professionell receptionsmiljö, ge service åt kunder i samband med ankomst och avgång, vilket bl.a. innebär att producera och administrera passerkort, sälja, ta emot cateringbokningar, kemtvätt, ta emot telefonsamtal, skriva bekräftelser, växelservice osv. Vi tillämpar rotation i arbetsgruppen och detta innebär att du kommer även att bemanna andra receptioner och vara eventuellt lunchavbytare i de som ingår i samma område. Du kommer att schemaläggas 8-17:00.
Din bakgrund:
Vi tror att du har mycket goda erfarenheter och kunskaper ifrån liknande kundrelaterade arbetsuppgifter. Flexibilitet och egen drivkraft är andra egenskaper som vi värderar högt då du tillsammans med dina kollegor arbetar med ständiga förbättringar av verksamheten.
Vi söker en självgående, drivande person som är affärsmässig, serviceinriktad och engagerad samt har en mycket god förmåga att utveckla och upprätthålla goda relationer internt såväl som externt. Du bör vara både stresstålig samt ha goda datakunskaper då datorn är ditt främsta arbetsredskap.
För mer information är du välkommen att kontakta:
maud.miller@coor.com
Skicka in din ansökan snarast, dock senast 2018-10-10
Kontaktpersoner på detta företaget
Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181
0730-684058
Coor Service Management
Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354