OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för COWI’s räkning en receptionist som vill vara en del av deras facilityteam. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
COWI är ett ledande konsultföretag med kompetens i världsklass när det gäller teknik, ekonomi och miljövetenskap. De tar sig an projekt och utvecklar bland annat samhällsplanering, geografisk information, järnvägar, flygplatser, broar, tunnlar samt fastigheter och industrier. De har kontor över hela världen och arbetar med ca 14 000 aktiva projekt. Tillsammans med sina 6600 medarbetare och många kunder skapar de morgondagens fungerande, hållbara samhällen.
Nu söker COWI en ny receptionist till sitt kontor i Solna Strand då de i november kommer att flytta till nya kontorslokaler med reception, mötesrum och konferensavdelning på egen våning. Tillsammans med ansvarig vaktmästare kommer man som receptionist att utgöra COWI’s facilityteam och arbeta för att ge både medarbetarna på kontoret och deras kunder en upplevelse utöver det vanliga när det kommer till service och bemötande. Tjänsten passar dig som har erfarenhet från servicebranschen och vill vara med på en ny spännande satsning.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och det är COWI’s önskemål att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. COWI’s intention är att du ska arbeta hos dem långsiktigt och anpassar typen av anställning beroende på den person som anställs.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du tillsammans med COWIS’s vaktmästare att ansvara för att den dagliga driften av COWI’s internservicefunktion fungerar som den ska. Ditt fokus kommer ligga på reception och konferensdelen och att ge COWI’s besökare ett bemötande och en serviceupplevelse utöver det vanliga. Du kommer även att stötta kontorschefen med en del administrativa arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Hänvisa besök från receptionen
• Se till att lokalerna är representativa
• Förbereda inför möten, luncher och konferenser
• Sköta posthantering och andra leveranser
• Kontera fakturor och ta emot felanmälningar
• Sköta viss kontakt med leverantörer inom t.ex. städ
VI SÖKER DIG SOM
• Har minst 2 års erfarenhet från en tjänst inom reception- eller internservice.
• Har goda kunskaper i Officepaketet och Outlook
• Då COWI är ett internationellt företag måste du kunna uttrycka dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift.
• Har körkort
Det är meriterande om du:
• Har arbetat på ett företag inom samma bransch
Som person är du prestigelös, flexibel, självgående och serviceinriktad. Du är proaktiv, ser vad som behöver göras och har skinn på näsan. Då COWI ser långsiktigt på denna tjänst så har du för avsikt stanna hos dem under en lång tid framöver.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04