Receptionist till Danderyd på halvtid

Receptionist till Danderyd på halvtid

Arbetsbeskrivning

Vi söker en hjälpsam och flexibel receptionist till ett trevligt it-företag i Danderyd på halvtid.

Då nuvarande receptionist ska hjälpa till på ekonomi kommer detta uppdrag vara begränsat.

Vi utvecklar och säljer administrativa programvaror till hantverksbranschen. Idag arbetar cirka 100 medarbetare på kontoret i Danderyd.



Arbetsuppgifter

Som Receptionist hos oss kommer du att bemanna kontorets reception och ansvarig för den dagliga driften av receptionen.

Arbetsuppgifterna kommer främst att vara:

- Ansvara för telefonväxeln
- Inköp till kontoret
- Posthantering
- Mobilabonnemang
- Rikskort
- Se till att kontorets allmänna utrymmen är snygga och representativa


Kvalifikationer

Du kan gärna vara junior och i början av din karriär men du ska ha en professionell attityd och gärna vara en god administratör.

- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav, engelska förekommer




Personliga egenskaper

För att trivas i rollen som receptionist tror vi att du är strukturerad och gillar ordning och reda. Som person har du ett vänligt bemötande och ger bästa möjliga service till våra kunder. Det är också viktigt att du är flexibel, stresstålig och noggrann samt trivs att arbeta under eget ansvar. Du har förmågan att självständigt prioritera. Du bör vara en prestigelös person som kan hjälpa till där det behövs.



Mera om tjänsten

- Tillsättning: omedelbart, och pågår till och med sista juni 2023
- Omfattning: deltid mån- fred mellan 13,00-17,00
- Placering: Danderyd
- Uppdragstyp: konsultuppdrag


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga claudia.klingsell@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Liknande jobb


27 december 2024

Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024