OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med service, kundbemötande och administration? Vi söker en receptionist som trivs i en internationell miljö!
Har du en känsla för service och vill bidra till att besökare och gäster känner sig välkomna på Deloittes kontor i Göteborg? Nu söker vi en receptionist till Deloitte där du får arbeta i deras reception med ansvar för kontorsservice och konferenslokaler. Vi erbjuder dig arbete i en snabbrörlig internationell miljö med attraktiva lokaler i centrala Göteborg. Detta är ett konsultuppdraget med startar så snart som möjligt innan sommaren och vi genomför därför ett löpande urval. Till en början är det på 75%, men kommer att gå över till 100% under hösten.Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen som receptionist på Deloitte får du användning av dina kunskaper inom service och administration. Med ett professionellt bemötande och ett effektivt arbetssätt blir du en uppskattad resurs i deras reception. Vidare erbjuds du:
• Arbete i en professionell och innovativ miljö med många kontaktytor
• Engagerande kollegor med hög branschkompetens
• Arbete på ett modernt och centralt kontor i Göteborg
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
• Välkomna besökare till kontoret
• Ta emot samtal i växeln, besvara generella mail och ta emot post
• Säkerställa att konferenslokaler är representativa
• Serva kontorets maskiner (ex. papper till skrivare, påfyllning av kaffe i kaffemaskin etc.)
• Beställa taxi och beställa frukost/luncher
• Hjälpa till med enklare administrativt stöd till kollegor på kontoret
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer arbeta tillsammans med kontorets andra receptionist, där ni tillsammans servar kontor och reception i ett spännande affärsklimat med högt tempo och många kontaktytor.
Du jobbar i ljusa och nyrenoverade lokaler, mycket centralt placerat i Göteborg. Du arbetar bekväma kontorstider, vardagar kl. 8-17.
Du arbetar som konsult ute hos vår kund, anställd via oss på TNG. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och givetvis omfattas du av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har erfarenhet från en serviceinriktad roll med administrativa inslag, gärna kontorsassistent eller receptionist men även annan servicebakgrund är intressant. Det är viktigt att du trivs med att arbeta utifrån tydliga arbetsuppgifter samt har ett öga för ordning och reda i din yttre miljö.
Då du kommer arbeta i ett globalt företag med både lokala och internationella kontakter behöver du kunna uttrycka dig mycket väl på svenska och engelska i tal och skrift. Att du generellt har god dator- och systemvana kommer vara avgörande för att lyckas i jobbet på Deloitte.
INTRESSERAD?
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07