OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För Inhouse kunds räkning, en advokatbyrå i centrala Stockholm, söker vi en receptionist på deltid för ett mammavikariat på ett år. Arbetstiden är 11.00-16.00, viss övertid kan förekomma, med start i april och varaktigt ett år framåt. Företaget sitter i trevliga lokaler i Stockholm city. Du kommer att vara anställd av oss, Inhouse, och uthyrd till advokatbyrån under perioden. Dina arbetsuppgifter kommer att vara traditionella receptionistsysslor. Du kommer tillsammans med receptionsansvarig att arbeta receptionen och serva företaget internt såväl som kunder. Det handlar om att svara i telefon, ta emot besökare samt hålla kontoret, mötesrummen och köket snyggt. Du kommer att sköta bud och postsortering samt en del administrativa göromål. Du kommer även att vara behjälplig konferensen. Vi söker dig som tidigare har arbetat som receptionist. Du tycker om ordning och reda har ett naturligt trevligt bemötande mot kunder såväl som medarbetare. Som person är du social, trevlig och prestigelös. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du utåtriktad och flexibel. Du har ett sinne för service och har lätt för att prioritera. Låter denna tjänst intressant är du välkommen att ansöka via vår hemsida www.inhouse.se, annonsen finner du under "aktuella jobb". Urval kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013