OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en Receptionist på deltid till vår kund i Trollhättan. Detta är ett arbete som passar dig som är mycket flexibel och kan lägga upp ditt schema som du vill. Tjänsten är 2-4 dagar/v under sommarmånaderna och kan ev. för rätt person fortsätta efter detta.
Någon dag i veckan får du en spikad dag och resterande tid behöver du vara flexibel. Vi kan komma att ringa dig med kort varsel och din flexibilitet är därför av stor vikt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter som Receptionist består av att ge service i världsklass, administrativa arbetsuppgifter såsom lättare inköp, krediteringar, posthantering, arkivering men även att plocka undan disk, rensa förråd, gå med återvinningen, göra i ordning för sociala sammankomster på kontoret och stötta kollegor.
PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är mycket noggrann, snabblärd men framför allt öppen till att göra olika uppgifter och är prestigelös. Det är viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service till både kunder och intern personal. Vi värdesätter även din kommunikativa förmåga.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativa uppgifter sedan innan eller likvärdig utbildning. Kanske är du student eller så är du kanske en erfaren administratör som söker deltidsarbete?
Kontorstider.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten som är ett konsultuppdrag på deltid. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult ute hos vår kund.
ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mejl behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!