Receptionist till ett arkitektföretag

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker nu en receptionist på deltid till ett föräldravikariat på ett år till vår kund. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en social och serviceinriktad receptionist till vår kund som är ett arkitektföretag. På företaget är det en kreativ, inspirerande och familjär stämning. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är ett vikariat på 12 månader och du kommer att arbeta deltid, måndag - fredag klockan 08.30-14.30 med en timmes lunchrast. Startdatum är i mitten på februari. På grund av Covid-19 så arbetar många hemifrån så nu är det lugnare på kontoret och därför tjänsten på deltid. Men om situationen skulle förändras och arbetsbelastningen skulle öka så kommer omfattningen att utökas till heltid. Så därför är det viktigt att du är flexibel med arbetstiderna. Som receptionist kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att leverera det lilla extra.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

Välkomna besökare

Växel- och mejlhantering

Förberedelser inför möten, konferenser och event

Posthantering och boka bud

Resebokningar

Kontakt med leverantörer

Hantera inköp och beställningar

Administrativa uppgifter

Fakturahantering

Hålla snyggt och rent på kontoret

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet som receptionist

Har erfarenhet av fakturahantering

Har erfarenhet av administration

Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook

Kan uttrycka dig flytande på svenska i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska

Det är meriterande om du:

Har goda kunskaper i Marathon

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och proaktiv. Vidare är du noggrann, strukturerad och flexibel. Du är ansvarsfull och trivs med att arbeta som spindeln i nätet samt har ett öga för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2021
  • Ansök senast: 21 februari 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024