OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en bakgrund som receptionist eller kontorsadministratör och letar efter en tjänst där du i ett team får ansvara för den interna och externa servicen såväl som administration och teknisk support? Här blir du en del av ett team om 9 personer som alla har en fallenhet för utomordentlig service och sitter på en hög ansvarskänsla samt prioriteringsförmåga. Nu är vi på jakt efter nästa receptionist till deras kontor i centrala Stockholm.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning, som också är ett av världens största IT-konsult bolag, en tekniskt intresserad receptionist till deras kontor i centrala Stockholm. Som receptionist kommer du arbeta med tre olika delar. Du kommer ta hand om receptionen och arbeta administrativt samt vara behjälplig med support hos den tekniska avdelningen. Därför är vi på jakt efter dig som har ett tekniskt intresse.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer som receptionist arbeta med den dagliga servicen på kontoret, både internt och externt. Du ansvarar för att självständigt kunna utföra arbetsuppgifterna på ett effektivt och professionellt sätt samtidigt som du arbetar i en grupp med gemensamt ansvar. Du kommer till exempel att:
* Ta emot besökare och skapa passerkort
* Genomföra bokningar av taxi, beställning av catering och liknande
* Ansvara för att allmänna utrymmen som receptionen, köket och mötesrummen är rena
* Hantera fakturor och bistå med lättare teknisk support
Tjänsten passar dig som tidigare har arbetat i en liknande roll och vill få möjligheten att arbeta i ett härligt team och glädje spridande team.
VI SÖKER DIG SOM
- Ger service i världsklass till varje mötande och inser vikten av detaljerna. För dig är det precis lika viktigt att varje besökare får ett leende som att dina medarbetare på kontoret får stöttning med teknikrelaterade problem
- Du är prestigelös och trivs med varierade arbetsuppgifter, alltifrån att duka upp inför lunchmöten till att planera event och rigga konferenser med teknisk utrustning
- Vi ser att du har en hög ansvarskänsla och en god förmåga att bolla många olika uppgifter på ett effektivt och professionellt sätt
- Du behöver behärska svenska och engelska i skrift och tal
Övrig information:
* Start: Så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid
* Placering: Rådmansgatan/Alströmergatan
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231