OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Det är ett vikariat på 12 månader och tjänsten är på heltid med start i mars. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en social och serviceinriktad receptionist till vår kund. Företaget erbjuder streamingtjänster vilket är oerhört populärt och en marknad som expanderar kraftigt. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är ett vikariat på 12 månader och du kommer att arbeta heltid, måndag - fredag klockan 08.30-17.30. Startdatumet är i mars. I rollen som receptionist kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att leverera det lilla extra.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Ta emot och välkomna besökare och kunder
Förbereda inför möten, konferenser och event
Sköta posthanteringen, ta emot och boka bud
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Beställningar av exempelvis kontorsmaterial och livsmedelsprodukter
Administrativa arbetsuppgifter som exempelvis scanna dokument
Kontakt med leverantörer och göra felanmälningar
Förberedelse av frukost, lunch och fika
Ansvara för att den dagliga driften av kontoret fungerar
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet som receptionist och konferensvärdinna
Har erfarenhet av administration
Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och strukturerad. Vidare är du hjälpsam, prestigelös och professionell.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04