Receptionist till ett föräldravikariat

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Det är ett vikariat på 12 månader och tjänsten är på heltid med start i mars. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en social och serviceinriktad receptionist till vår kund. Företaget erbjuder streamingtjänster vilket är oerhört populärt och en marknad som expanderar kraftigt. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är ett vikariat på 12 månader och du kommer att arbeta heltid, måndag - fredag klockan 08.30-17.30. Startdatumet är i mars. I rollen som receptionist kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att leverera det lilla extra.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Ta emot och välkomna besökare och kunder

Förbereda inför möten, konferenser och event

Sköta posthanteringen, ta emot och boka bud

Se till att det är snyggt och rent på kontoret

Beställningar av exempelvis kontorsmaterial och livsmedelsprodukter

Administrativa arbetsuppgifter som exempelvis scanna dokument

Kontakt med leverantörer och göra felanmälningar

Förberedelse av frukost, lunch och fika

Ansvara för att den dagliga driften av kontoret fungerar

VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet som receptionist och konferensvärdinna

Har erfarenhet av administration

Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och strukturerad. Vidare är du hjälpsam, prestigelös och professionell.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024