Receptionist till ett företag inom bank och finans!

Receptionist till ett företag inom bank och finans!

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad, flexibel och på jakt efter ett socialt och varierande arbete som Receptionist i centrala Stockholm? I den här tjänsten kommer du att ge service i toppklass till externa besökare såväl som interna medarbetare i en varierande roll där du får ta mycket ansvar. Sök tjänsten redan idag, då vi jobbar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för kunds räkning en receptionist på 100 % med start 1/4. Du kommer tillhöra ett engagerat och familjärt team på 3 personer (4 med dig), som ansvarar för företagets reception. Vår kund är ett stort företag beläget mitt i city, där du kommer att vara ansiktet utåt gentemot företagets besökare. Du kommer oftast att jobba med 1 till medarbetare i receptionen och få en gedigen upplärning.

Detta är en bred roll där du jobbar både med intern- och externservice. För detta uppdrag kommer vi att begära ett utdrag ur belastningsregistret.

Du erbjuds


* En omväxlande tjänst i en internationell miljö.
* Ett socialt arbete med många kontaktytor.
* Inblick i ett modernt och internationellt bolag inom bank och finans.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av att:


* Bemöta kunder i receptionen och förse dem med bästa möjliga service.
* Hantera infomailen och se till att mailen vidarebefodras till rätt person.
* Diverse administrativa sysslor och kontorsgöromål.
* Ha kontakt med leverantörer och lägga kontorsmaterialbeställningar.
* Posthantering.


VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
- Har viss tidigare arbetslivserfarenhet inom service och/eller administration.
- Har goda datorkunskaper och grundläggande kunskaper i Office-paketet.

I denna process kommer vi lägga stor vikt vid din motivation för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Vi söker dig som:


* Har hög personlig mognad.
* Är ansvarstagande.
* Är självgående.
* Är relationskapande.


Övrig information


* Start: 1/4 2022 - 31/12 2022, med eventuell chans till förlängning.
* Omfattning: Heltid, veckodagar.
* Placering: Centrala Stockholm.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2022
  • Ansök senast: 19 mars 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024