Receptionist till ett heltidsuppdrag

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en positiv och serviceinriktad receptionist till vår kund som arbetar med förnybar energi. Du kommer att arbeta på företagets huvudkontor som är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-torsdag 08.00-17.00 samt fredag 08:00-16.00. Startdatum för tjänsten är i augusti. Som receptionist kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Du kommer att få ett stort ansvar och möjligheten att utvecklas inom rollen och utöka arbetsuppgifterna med tiden. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i världsklass och som alltid vill göra det lilla extra för att få alla att trivas.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.



Arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du att arbeta med arbetsuppgifter som exempelvis:

Välkomna gäster

Boka möten och konferensrum

Förbereda inför möten

Kontakt med leverantörer

Inköp av kontorsmaterial och fika

Posthantering och boka bud

Avtalshantering

Svara i växel

Övrig kontorsadministration



VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare erfarenhet av service och administration

Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift då koncernspråket är engelska

Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet

Har ett genuint intresse för miljön

Som person är du positiv, serviceinriktad, och lyhörd. Tidigare har du arbetat både självständigt och i team. Vidare är du trygg, stresstålig och ansvarsfull. Du har en förmåga att se vad som behövs göras och ett öga för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2021
  • Ansök senast: 6 juni 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024