OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en positiv och serviceinriktad receptionist till vår kund som arbetar med förnybar energi. Du kommer att arbeta på företagets huvudkontor som är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-torsdag 08.00-17.00 samt fredag 08:00-16.00. Startdatum för tjänsten är i augusti. Som receptionist kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Du kommer att få ett stort ansvar och möjligheten att utvecklas inom rollen och utöka arbetsuppgifterna med tiden. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i världsklass och som alltid vill göra det lilla extra för att få alla att trivas.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med arbetsuppgifter som exempelvis:
Välkomna gäster
Boka möten och konferensrum
Förbereda inför möten
Kontakt med leverantörer
Inköp av kontorsmaterial och fika
Posthantering och boka bud
Avtalshantering
Svara i växel
Övrig kontorsadministration
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet av service och administration
Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift då koncernspråket är engelska
Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
Har ett genuint intresse för miljön
Som person är du positiv, serviceinriktad, och lyhörd. Tidigare har du arbetat både självständigt och i team. Vidare är du trygg, stresstålig och ansvarsfull. Du har en förmåga att se vad som behövs göras och ett öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04