Receptionist till ett internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Receptionist till ett internationellt företag
Är du serviceorienterad och vill jobba med varierande arbetsuppgifter? Är du social och vill möta nya människor varje dag? Då har vi en tjänst för dig. Vi hjälper vår kund söka en receptionist. Kunden är en av Nordens ledande projektutvecklare av bostäder och bostadsområden och deras kontor ligger i Solna.

Omfattning: Heltid, Mellan 07:30-17:10 schemalagt, Startdatum: 2018-08-20, Tillsvidareanställning (provanställning förekommer)

Arbetsbeskrivning:
I din roll som receptionist kommer du arbeta brett med olika uppgifter. Du kommer främst bemanna receptionen och ta emot besökare och sköta telefonväxeln. Utöver det kommer du arbeta med internservice på kontoret och assistera såväl högt som lågt.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Välkomma och ta emot besökare och hantera telefonväxeln.
• Hantera lånekort och utlåning av poolbilar.
• Sköta bokning av hörsalen och andra externa konferensrum.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Avklarad gymnasieutbildning.
• 1 till 3 års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter.
• Ha goda färdigheter i Officepaketet.
• Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du trevlig, positiv och engagerad. Det är viktigt att du är serviceorienterad och gillar att agera i en social roll. Dessutom är du noggrann, ordningsam och känner dig bekväm med att arbeta med varierande uppgifter.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-08-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Jin Linder | jinlinder@randstad.se [ mailto:jinlinder@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 23 juli 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024

31 oktober 2024

Receptionist

Receptionist

30 oktober 2024