Receptionist till ett mindre kontor i Stockholm

Receptionist till ett mindre kontor i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en driven person som ser dig i en roll där du tillhandahåller bästa tänkbara serviceupplevelse för både kollegor och besökare? Är du engagerad, noggrann och har dessutom förmågan att hantera flera uppgifter parallellt? Då kan det här vara rollen för dig. Vi söker just nu en Receptionist till ett väletablerat investmentbolag i Stockholm. Välkommen med din ansökan – vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN

Företaget är ett investmentbolag som investerar i hela Norden. Det är idag 15 personer som arbetar på kontoret i Stockholm. Företaget har en professionell och måldriven kultur samtidigt som det är en prestigelös arbetsplats med högt i tak.

Just nu är de ute efter en engagerad och ansvarstagande individ som trivs i att arbeta med service och administration. Som receptionist kommer du vara företagets ansikte utåt samtidigt som du spelar en central roll i att stödja resterande kollegor i deras vardag.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Bemanna receptionen och ansvara för att kontoret är presentabelt och trivsamt
* Inköp, fakturaadministration, kvitto- och posthantering
* Hantera bokning av resor, hotell, restauranger och konferenslokaler
* Kalenderhantering
* Hantera inkommande ärenden via telefon och mejl


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service
- Har kunskaper i Office-paketet

Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande administrativ roll eller i en reception

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Stresstolerant
- Ordningsam
- Ansvarstagande
- Prestigelös

För att passa in i rollen ser vi även att du är lösningsorienterad, lyhörd och proaktiv i ditt arbete. Det är även viktigt med en person som kan arbeta självständigt, vara anpassningsbar och flexibel i olika situationer.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2024
  • Ansök senast: 12 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 november 2024

Assistent

Assistent

14 november 2024

14 november 2024