Receptionist till ett spännande uppdrag sökes!

Receptionist till ett spännande uppdrag sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du en receptionist som letar efter ett utvecklande jobb med stort ansvar och stora utvecklingsmöjligheter?
Då har jag ett perfekt uppdrag till dig!


Dina arbetsuppgifter
Som receptionist hos vår kund kommer du att arbeta i en ny reception på ett nyförvärvat kontorshotell i Kista.
Du kommer att vara med och utveckla, skapa rutiner och arbetssätt för den nya receptionen och vara den som har huvudansvar för den dagliga driften i receptionen.

Arbetet innebär också sedvanliga receptionsuppgifter som
- Ta emot gäster
- Post och paketservice
- Inköp
- Bokning av konferensrum
- Beställa catering till konferensgäster m.m.


Då kontorshotellet och receptionen är ny kommer mycket arbete att vara att sätta dom nya rutinerna, vara med och ta fram konceptet och skapa struktur för arbetet.


Om företaget
Vår kund är ett investerings- och kapitalförvaltningsbolag med fokus på fastigheter i Norden. Företaget grundades 2011 och äger fastigheter i bland annat Sverige och Finland.
Nu har företaget tagit över ytterligare ett kontorshotell i Kista och söker en person som kall ta arbeta och ta ett helhetsansvar över receptionen.


Din profil
För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du
- Har tidigare erfarenhet av liknande receptionsarbete
- Talar och skriver flytande Svenska och Engelska
- Har datorvana och är tekniskt kunnig

Det är meriterande om du
- Tidigare haft ansvar för en reception

Som person ser vi att du är
- Kommunikativ
- Serviceminded
- Driven och ansvarstagande


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Ort: Stockholm Kista
Start: Hösten 2020 enligt ök.
Omfattning: Heltid kl: 8-17
Lön: enligt ök

Urval och intervjuer sker löpande, skicka in din ansökan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juni 2020
  • Ansök senast: 30 juni 2020

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Administratör

Administratör

13 november 2024