Receptionist till expansivt företag, Helsingborg

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi en receptionist på heltid till expansivt tillverkande företag i Helsingborg.Du kommer inledningsvis att vara uthyrd till kund men ambitionen är att anställningen ska övergå i en tillsvidare anställning hos uppdragsgivaren.Arbetstider: 8.00-17.00 (endast heltid) Tillträde: omgående Indikerad lön: 16 000 Kr/mån Arbetsuppgifter I denna tjänst kommer Du främst att ansvara för reception och sedvanliga kontorsuppgifter.I dina arbetsuppgifter kommer Du ha hand om allmänna kontorsgöromål såsom besöksmottagning, posthantering, kopiering och inkommande telefonsamtal samt hålla ordning och reda i gemensamhetsutrymmen (kök, reception och konferensrum).Lämplig bakgrund Du har tidigare erfarenhet av kundbemötande samt liknande administrativa arbetsuppgifter.Du har goda datakunskaper.Som person är du initiativtagande, utåtriktad, positiv och driven.Du har ett ordningsamt arbetssätt och är strukturerad.Vidare tycker Du om att leverera god service, både internt och externt och trivs med att vara företagets ansikte utåt. Uppfyller du ovanstående kvalifikationer är du välkommen att söka omgående.Vi tillämpar löpande rekrytering och omber dig att söka via e-mail snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PROCESSBEMANNING AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 mars 2009
  • Ansök senast: 1 april 2009

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024