OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som service manager erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund ute i Solna. Du är tillsammans med din kollega ansvarig receptionen i huset vilket innebär att du har övergripande ansvar för såväl leverans och utveckling av servicen, administration, ordning och reda i huset. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Ta emot besökare samt ta hand om telefon och mail i de två receptionerna
- Administrera i passerkortssystem
- Beställningar och inköp
- Kontakt med externa leverantörer
- Ronderingar
- Bokningar av mötes- och konferensrum
- Post och bud
Vem är du? Du är en riktig servicestjärna och brinner för mötet med andra människor och kommer vara en viktig del av en förstklassig serviceupplevelse. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är välkomnande och strukturerad, gillar jobba självständigt och trivs med att ta mycket ansvar och egna initiativ. Du är problemlösande, positiv samt har skinn på näsan.
Tidigare erfarenheter
- Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service
- Du talar flytande svenska och engelska
- Du har erfarenhet av Office-paketet
- Du har vana att sätta dig in i nya system
Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.
Om anställningen
Anställningen är tillsvidare med sex månaders provanställning. Detta är en deltidsanställning på 75% och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag men anpassas efter verksamheten. Arbetsplatsen är beläget i Solna med start 1a september.
Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.
Vännerna på Middlepoint!
Kika gärna in vår instagram:
http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold