Receptionist till fastighetsbolag i Kista

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker en receptionist till ett fastighetsbolag i Kista, Stockholm. Bolaget har två receptioner i huset där du tillsammans med erfarna kollegor kommer vara ansiktet utåt för företaget och hjälpa dess medarbetare och kunder med högt och lågt. Du kommer bemanna din reception själv men dina kollegor finns nära till hands.

Förutom att bemanna receptionen kommer du även ha varierande åtaganden i huset. Med en stor konferensanläggning kommer mycket fokus vara på att ta emot och hjälpa konferensgäster. Här varierar uppgifterna från att hålla rent och snyggt i lokalen och alltid se till att det finns skrivmaterial och förfriskningar, till att ta hand om enklare teknikstrul. Många bollar i luften gör dig motiverad och du trivs lika bra med en hel dag på språng som att sitta vid datorn. I arbetet ingår lättare administrativa uppgifter samt arbete med företagets nyckel- & taggsystem. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med.

I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt. Du drivs av att utveckla och utvecklas samt förstår vikten av att alltid leverera den bästa servicen.

Tjänsten är heltid med start omgående och tillsvidare, måndag - fredag 07.30- 16.30.

Din profil

Du besitter en god social kompetens och är en skicklig kommunikatör, har lätt att skapa nya relationer, är resultatorienterad och gillar utmaningar. För att trivas och vara framgångsrik i rollen bör du vara en flexibel och prestigelös person, som trivs med en vardag i högt tempo och många kontaktytor. Du har ett säljande förhållningssätt, gillar att utveckla nya kundkontakter och älskar förstklassig service lika mycket som vi. Med en positiv attityd, engagemang och en stor portion humor finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå. Givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom besöksnäringen och reception.

Om Carotte

Carotte är en privatägd företagshub som under ett och samma tak tillhandahåller allt som har med smak att göra. Oavsett om det handlar om ett smakfullt event, bemanning till besöksnäringen eller att leverera förstklassig mat till både vardag och fest. Våra största drivkrafter är kvalitethöjd, kreativitet och att hålla en servicenivå som vida överträffar dina förväntningar.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


22 november 2024