OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I den här rollen arbetar du som kontors koordinator och receptionist hos vår kund, ett stort fastighetsbolag i Sickla och är anställd hos oss på Middlepoint. Som service manager innebär det att du har övergripande ansvar för leverans och utveckling för såväl service som administration. I rollen arbetar du i ett serviceteam om tre personer och har tillsammans ansvaret för servicefunktionen och företagets servicecenter. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Administration och logistik av passerkort och parkering
- Ta emot och hantera alla fastigheters felanmälan via servicecentret
- Projektansvar
- Assistera olika avdelningar
- Koordinering av kontoret och olika avdelningar
- Telefon och mail
- Posthantering och bud
- Ronderingar
- Beställningar och bokningar
- Delat ansvar för servicecentret
- Ansvar för receptionsfunktionen
- Mottagning och registrering av besökare
Vem är du?
- Strukturerad, noggrann och ordningssam
- Lösningsorienterad, proaktiv och driven
- En riktig servicestjärna, social och välkomnande
- Talar flytande svenska och engelska
- Erfarenhet av att jobba en del administrativt samt är bekväm med Microsoft Office-paketet
Kort om kunden
Kunden är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag och finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. De är inget vanligt fastighetsbolag. Givetvis är husen grunden i verksamheten, men i själva verket är de mer intresserade av människorna som vistas där. Vår kund och din tänkbara kommande arbetsplats skapar attraktiva och hållbara stadsmiljöer där människor vill leva, arbeta och vistas nu och i framtiden. Företaget har sitt huvudkontor i Sickla och de har även vunnit flera priser, bland annat Sveriges finaste kontor!
Krav för tjänsten
- Talar flytande svenska och engelska
- Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
- Bekväm med Microsoft Office-paketet
- Avslutad gymnasieutbildning
Om Anställning
Anställning: Tillsvidareanställning med sex månaders visstidsanställning.
Start: Omgående
Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17
Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001) och är ett helägt dotterbolag till Coor - www.coor.com (http://www.coor.com/)
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)
Vännerna på Middlepoint!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold