Receptionist till fastighetsföretag

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi finns representerade på flera orter i landet med huvudkontor i Stockholm. Kontorsfixarna erbjuder ett brett utbud av tjänster - framför allt inom administration, marknad, försäljning, ekonomi, IT, reception/växel och industri. Vi söker en receptionist till ett av våra kundföretag. Företaget är ett av Sveriges största fastighetsbolag och tjänsten är förlagd till huvudkontoret som är beläget i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Arbetet innebär många kontakter utåt och som receptionist fyller du därför en viktig funktion för företaget. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är telefonväxel och receptionsuppgifter såsom mottagande av besökare, beställa bud, blommor och taxi, sköta bokning av massage, hantera utkvittering av lunchkuponger och SL kort och vid behov även andra administrativa arbetsuppgifter. I den här rollen kommer du förutom dina sedvanliga receptionistsysslor även att vara behjälplig i företagets konferensavdelning vid behov. Kvalifikationer och egenskaper Det är viktigt att du som söker förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska samt goda datorkunskaper. Kunskaper i telefonväxeln MD 110 och hänvisningssystemet OWS är meriterande.

Sammanfattning

Liknande jobb


4 november 2024

4 november 2024