OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med sedvanliga receptionistuppgifter såsom att välkomna gäster, svara i telefon, samt post- och budhantering. I din roll ingår det även att vara behjälplig med kopiering, scanning samt andra kontorsuppgifter. Bakgrund Vi söker dig som har arbetat som receptionist tidigare samt är van att arbeta i en internationell miljö. Den stora vikten ligger i att du är serviceinriktad och professionell i ditt yrkesutövande. Vidare är det viktigt du är prestigelös och är van att ta egna initiativ. Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt. Du har även goda kunskaper i Officepaketet. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning. Kontoret är beläget i centrala Stockholm. Verkar detta vara något för dig är du välkommen att skicka in din ansökan och CV via länken nedan.. Glöm inte bort att motivera varför just du passar för tjänsten. Du söker tjänsten via inhouse hemsida www.inhouse.se under administration
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013