OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänstenÄr du en professionell glädjespridare som brinner för service och gillar nyautmaningar?
Under sommaren 2024 kommer vi tillsätta en rad roliga tjänster inom reception & värdskap och söker därför ett nytt team av engagerade och härliga receptionister. Vår kund är verksam inom bland annat rådgivning och kapitalförvaltning och ställer precis som vi höga krav på service på enastående och professionell nivå.
I denna roll är du inte bara ansiktet utåt, utan bygger relationer och representerar företaget till alla du dagligen möter – alltid med överraskande och inspirerande service som drivkraft! Dulägger du grunden för ett positivt och minnesvärt intryck och sprider trivsel och värme i lobbyn och på kontoret.
I dina ansvarsområden ingår bland annat:
Välkomna, guida och skriva in besökare
Beställa transporter, taxi, bud mm.
Bokningar
Ha uppsikt över foajé/entré och se till att den är iordningställd
Telefon och mailhantering
Post och bud
Vissa administrativa uppgifter
Varierande servicerelaterade uppgifter
Vem är duMed din välkomnande personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt gör du alltid det lilla extra för att leverera förstklassig service. Att dina gäster och kunder alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett varmt och professionellt välkomnande samt en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för alla du kommer i kontakt med. Du har sedan tidigare goda kunskaper och vana inom Office-paketet och lätt för att förstå administrativa processer.
Självklart ska du också ha roligt på jobbet – arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!
Vi ser att du har
Tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö
Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana
Goda kunskaper i Svenska och Engelska
Om anställningenStart: Omgående
Anställning: Visstidsanställning fram till 31/1 2025 men chans till förlängning/permanent roll
Arbetstider: Cirka 08:00-17:00, kontorstider
Sysselsättningsgrad: Deltid på 81%
Vi utför bakgrundskontroller på alla kandidater innan anställning.
Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold