Receptionist till flertalet företag i Stockholm

Receptionist till flertalet företag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är du en servicestjärna som vill ta nästa steg i arbetslivet och söker ett varierande arbete inom reception och administration? Trivs du på olika arbetsplatser och tycker om en omväxlande vardag? Då kan du vara rätt person för rollen som ambulerande receptionist till våra kunder i Storstockholm. Här har du möjligheten att få värdefull erfarenhet av kontorsarbete och administration samt knyta kontakter inför framtiden.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som ambulerande receptionist jobbar du heltid hos oss där du täcker upp för våra konsulter vid extra behov av personal, sjukdomar, ledigheter samt extrabokningar hos våra kunder. Du fyller en viktig funktion och har en central roll med både interna och externa kontaktytor. Du arbetar ensam eller i lag och tjänsten innefattar sedvanliga arbetsuppgifter som receptionist. Dina dagar kan bestå av:

• Hantera inkommande mail och samtal
• Post- och budhantering
• Inköp av kontorsmaterial
• Ta emot felanmälningar
• Kontakt med leverantörer
• Planera och förbereda konferenser
• Se över att kontorsytor är representativa såsom konferensrum, kök etc.

Kvalifikationer

• Är över 18 år och har en avslutad gymnasieexamen
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Har erfarenhet inom service och/eller administration
• Är professionell, flexibel och prestigelös

Som ambulerande receptionist ser vi att du är social, trevlig och professionell i ditt bemötande. Vidare ser vi att du har lätt att anpassa dig till olika arbetsplatser och arbetsuppgifter. Du tar dig an dina uppgifter med stort engagemang, är strukturerad och kan ha många bollar i luften – samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass.

Övrigt

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstider: Måndag till fredag, 08.00-17.00 med jour från kl 06.00

Plats: Storstockholm

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundskontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på lisa.hagglund@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 16 december 2024
  • Ansök senast: 15 januari 2025

Liknande jobb


Office Coordinator

Office Coordinator

17 december 2024

Receptionist

Receptionist

17 december 2024

16 december 2024