OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Läs mer på www.placerapersonal.se Vår kund är en välkänd och etablerad organisation med kontor i centrala Stockholm. I Stockhom finns ca 70 anställda och arbetar 2 personer tillsammans med reception och växel. Det är en svensk organisation men med ett internationellt nätverk vilket innebär en del utländska kontakter och besök. Tjänsten Tjänsten är ett uppdrag som till att börja med är 4 veckor på heltid (8.35-16.00) med start omgående. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning upp till 1 år. Du kommer arbeta som konsult via Placera Personal. Arbetsuppgifter I rollen som receptionist ingår: * Ta emot besökare * Ta emot och koppla inkommande samtal * Posthantering * Hålla ordning och reda i reception och konferensrum * Sköta kaffemaskinen Kvalifikationer För att passa för tjänsten ser vi följande profil: * Gymnasieutbildning * Erfarenhet av arbete i reception * Goda kunskaper i svenska * Goda kunsakper i engelska * Goda kunskaper i officepaketet Som person är du serviceminded och representativ. Du är självgående och ser vad som behöver göras. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719