Receptionist till företag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. I samarbete med ett av våra kundföretag söker vi en representativ receptionist med god känsla för service. Kundföretaget har sin verksamhet i nya och fräscha lokaler i centrala Stockholm. I rollen som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt men också fungera som en serviceperson för den interna personalen. I ditt arbete kommer du att ansvara för inkommande samtal och se till att besökare får ett professionellt välkomnande. Vidare innefattar tjänsten ansvar för posthantering, utskrift av besöksbrickor samt bokning av konferenslokaler. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som receptionist och har en genuin känsla för vad det innebär att ge god service. Det är viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Vi vill att du har en förmåga att ta egna initiativ, kan arbeta självständigt och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska samt goda datorkunskaper. Kunskaper i växelsystemet MD110 är meriterande. Då urval sker löpande ber vi Dig skicka din ansökan omgående! Vänligen skriv i ämnesraden vilken av våra tjänster du söker.

Sammanfattning

Liknande jobb


1 juli 2024

1 juli 2024

Office Administrator till Transcom

Office Administrator till Transcom

28 juni 2024

28 juni 2024