OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Vi söker nu en receptionist till ett av våra kundföretag. Kundföretaget är beläget i nya och fräscha lokaler beläget i centrala Stockholm och du kommer att arbeta på företagets huvudkontor. Tjänsten kommer att tillsättas omgående och är till en början en inhyrning. Du arbetar initialt som bemanningskonsult men kommer efter en tids inhyrning att bli rekryterad av kundföretaget. I rollen som receptionist kommer du att agera spindeln i nätet. Du kommer att ta emot inkommande och utgående samtal. Du är ansiktet utåt för externa gäster men också för den interna personalen. Viss administration såsom att skriva ut besöksbrickor, hantera post samt boka konferenslokaler förekommer även. Du som söker skall ha erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter. Det är viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Du tar egna initiativ, är självgående och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Det är även viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska samt goda datorkunskaper. Kunskaper i växelsystemet MD110 är meriterande.