Receptionist till företag i centrala Stockholm

Receptionist till företag i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

I samarbete med vår kund söker vi nu en serviceinriktad, nyfiken och prestigelös receptionist. Detta är tjänsten för dig som letar efter ett varierande arbete där du får möjligheten att arbeta med både reception och övrig administration. Tjänsten är på heltid och tillsvidare.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som receptionist fyller du en viktig funktion och har en central roll med mycket kontakter både utåt mot kund och internt inom företaget. Du arbetar ensam i receptionen och tjänsten innefattar sedvanliga arbetsuppgifter. Dina dagar består exempelvis av:

- Hantera inkommande mail och samtal
- Post- och budhantering
- Inköp av kontorsmaterial
- Beställning av lunch
- Kontakt med leverantörer
- Se över att kontorsytor är representativa såsom konferensrum, kök etc.
- Eventplanering

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med service och administration. Du är strukturerad och kan ha många bollar i luften - samtidigt som du har ett leende på läpparna och levererar service i toppklass. I ditt arbetssätt är du strukturerad, noggrann och trivs med att se till att allt är fint runt omkring dig.
Du är utåtriktad, trevlig och professionell i ditt bemötande. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang och sprider positiv energi runt omkring dig.

- Erfarenhet inom service
- Kunskaper i Microsoft Office
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Meriterande om du har erfarenhet av administration sedan tidigare

Övrigt

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid vilket innebär att du kommer att vara anställd hos KFX-HR-partner men arbeta ute hos vår kund i centrala Stockholm.

Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, jane.sundstrom@kfx.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Jardelid

Lovisa Kvam

Lovisa Kvam

Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby

Emelie Wedin

Anna Jardelid

Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg

Mathilda Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2023
  • Ansök senast: 31 januari 2023

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024