OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Brinner du för att ge service? Är du professionell och serviceorienterad? Då kanske detta är en tjänst för dig! Vi söker just nu efter dig som vill utvecklas i din serviceroll. Vår kund har kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är ett vikariat på heltid med start omgående och 1,5 år framåt med god chans till förlängning. Arbetstider måndag till fredag 08:00-17:00.
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Om företaget
Vår kund är en ledande tjänstefirma inom finans. Dom sitter i nya fräscha lokaler i Stockholm city.
Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist ingår det att:
• Ansvara för att ta emot besökare
• Ta emot och svara på inkommande samtal och mail
• Ta hand om skötsel av konferensrum, allmänna utrymmen och tillhandahålla dryck för besökare och konferensgäster
• Hantera ingående och utgående post, skanna post samt fakturor och budhantering m.m.
• Sköta systemunderhåll av växel
• Ansvara för beställningar av bland annat luncher, kontorsmaterial, taxi
• Vara behjälplig samt lyhörd till övriga avdelningar med diverse administration - Hantering av fakturor och nya leverantörer
Kvalifikationer
I din roll som receptionist är du företagets ansikte utåt och du förstår vikten av ett professionellt och representativt kundbemötande. Vi tror att du har erfarenhet av liknande tjänst inom administration eller annan serviceroll på en professionell nivå. Som person är du självständig och levererar alltid service av hög klass med ett vänligt och trevligt bemötande. Du är den som ger det lilla extra och har en positiv inställning och attityd till dig själv och andra. Vidare är du prestigelös, ansvarsfull, inlyssnande och har hög social kompetens. Du tycker om att lösa problem och har en positiv inställning till olika typer av arbetsuppgifter. Vi ser även att du är van vid att hantera olika typer av människor och har en förmåga att skapa dig en helhetsbild över vad som behövs göras. Eftersom kunden har internationella kunder och samarbeten ser vi att du besitter goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Vidare har du även goda kunskaper i MS Office.
Meriterande om du har erfarenhet av leverantör/fakturahantering.
Övrigt
Tjänsten är på heltid med start omgående. Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon. Frågor om tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare Jane Sundström jane.sundstrom@kfx.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg