Receptionist till företag i Göteborg!

Receptionist till företag i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som receptionist erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund. Du är ansvarig för receptionen vilket innebär att du har övergripande ansvar för såväl leverans och utveckling av servicen, administration, ordning och reda i huset. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Vara kontorsansvarig
- Ta emot besökare samt ta hand om telefonväxel och mail i receptionen
- Administration och arbete i olika system
- Ronderingar, hålla fint i mötesrum och allmänna ytor
- Post och bud
- Beställningar och inköp


Vem är du?
Du är en riktig servicestjärna och brinner för mötet med andra människor och kommer vara den viktigaste delen av en förstklassig serviceupplevelse. För att passa i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först samt är välkomnande och strukturerad. Du gillar att jobba självständigt och trivs med att ta mycket ansvar och egna initiativ. Du ser lösningar där problem uppstår, är positiv samt har skinn på näsan.

Tidigare erfarenheter

- Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service
- Du har erfarenhet av administration och har vana att sätta dig in i nya system
- Du talar flytande svenska och engelska
- Du har erfarenhet av Office-paketet


Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Om anställningen
Anställningen är ett vikariat från augusti - november med stor chans till förlängning. Dina arbetstider är måndag till fredag ca kl 08-17, start augusti.
Lön enligt avtal.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss med fullständigt CV samt personligt brev så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2021
  • Ansök senast: 2 augusti 2021

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024