Receptionist till företag i Göteborg sökes!

Receptionist till företag i Göteborg sökes!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som receptionist erbjuds du en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund. Du är ansvarig för receptionen vilket innebär att du har övergripande ansvar för såväl leverans och utveckling av servicen, administration, ordning och reda i huset. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Vara kontorsansvarig
- Ta emot besökare samt ta hand om telefonväxel och mail i receptionen
- Administration och arbete i olika system
- Ronderingar, hålla fint i mötesrum och allmänna ytor
- Post och bud
- Beställningar och inköp


Vem är du?
Du är en riktig servicestjärna och brinner för mötet med andra människor och kommer vara den viktigaste delen av en förstklassig serviceupplevelse. För att passa i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först samt är välkomnande och strukturerad. Du gillar att jobba självständigt och trivs med att ta mycket ansvar och egna initiativ. Du ser lösningar där problem uppstår, är positiv samt har skinn på näsan.

Tidigare erfarenheter

- Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service
- Du har erfarenhet av administration och har vana att sätta dig in i nya system
- Du talar flytande svenska och engelska
- Du har erfarenhet av Office-paketet


Kort om oss
Middlepoint är ett personligt serviceföretag och vi brinner för det första intrycket. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet är redo att ta nästa steg i karriären. Vi bygger tillsammans vårt Middlepoint genom arbetsglädje och ett fantastiskt engagemang. Vi garanterar utmaning, utveckling och delaktighet. Middlepoint är ett av Sveriges snabbast växande företag och nominerades till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019.

Om anställningen
Anställningen är tillsvidare med sex månaders provanställning. Dina arbetstider är måndag till fredag ca kl 08-17, start omgående.
Som anställd på Middlepoint erbjuder vi förmåner som b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss med fullständigt CV samt personligt brev så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024