Receptionist till företag i Gröndal

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna Skandinavien AB

Om tjänsten
Har du servicevana och söker nästa utmaning? Då kan denna tjänst vara ditt nästa steg! Vi söker dig som är driven och initiativtagande med en bakgrund inom serviceyrket till en spännande roll som receptionist.

Om företaget
Tjänsten är hos vår kund som är ett europeiskt serviceföretag som arbetar med att minska hälsorisker. Företaget finns i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Holland och Tyskland. Idag har bolaget över 1400 anställda och huvudkontoret är beläget i Gröndal.

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att ha flertalet olika arbetsuppgifter. Du kommer dels att sitta i företagets reception samt vara en backup till internservicefunktionen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå i att:

• ta emot och vidarebefordra inkommande samtal
• ta emot besökare
• sköta bokning av konferensrum
• ta emot bud
• sköta posthantering
• göra beställningar
• sköta kaffemaskiner, pentryt och vattenstationer
• göra inköp av livsmedel
• göra inventering av förråd

Dina arbetstider kommer att vara 7.45-16.00.

Kvalifikationer
För att passa denna roll ser vi att du tidigare har arbetat i ett serviceyrke, gärna inom reception. Som person bör du vara en servicemedveten, självständig och initiativtagande person som är duktig på att se vad som bör göras. Att ha koll på flera saker samtidigt är inga problem för dig och du hjälper gärna till där det behövs. Eftersom du kommer att ha nära samarbete med din kollega på internservice så är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga. Vidare är du en ansvarstagande person som inte är rädd för att kavla upp ärmarna. OBS! Körkort är ett krav.

Övrigt
För denna tjänst kommer du att erbjudas en tillsvidareanställning som konsult hos oss på Kontorsfixarna. Vi kommer att jobba med löpande urval och därmed rekommenderar vi att du skickar din ansökan redan idag.

Sammanfattning

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024