Receptionist till företag i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig med stort driv och engagemang för service, event och projektledning till innovativt och nytänkande företag.

Arbetsuppgifter:

Du kommer vara ansiktet utåt i receptionen och hantera de administrativa uppgifter som kan komma att uppstå i en reception. Allt från faktura hantering och ha koll på in och utleveranser till mötesbokningar, posthantering, se till att all kontorsmaterial finns på plats och bemöta kunder både på plats och över telefon. Du kommer även att bistå med planering av event och hjälpa till vid olika projekt.

Som receptionist är du en viktig ambassadör i att agera kulturbärare och bidra till ett positivt klimat på kontoret såväl mot dina kollegor som mot våra besökare. Rollen bjuder på en bra variation där du kommer att arbeta med olika kontaktytor. Förutom ett ansvar för att allt flyter så smidigt som möjligt på kontoret, kommer det att ligga stor vikt på kontorets events och intern service. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:

- Kontorsadministration

- Hantering av t.ex. post, kontorsmaterial, frukostservering, bidra till kontorets allmänna trivsel och att kontoret alltid visas från sin bästa sida. Du är kontaktperson för alla driftsfrågor, både internt men även mot leverantörer.

- Löpande kontorsinfo

- Ansvar för utskick av allmän information till kontoren. Lika så ansvarar du för att se till att uppgifter på vårt lokala intranät är uppdaterad.

- Reception

- Att vara spindeln i nätet och att med glädje ge våra besökare ett proffsigt bemötande, svara i telefon, bistå kollegor med administration kring bokning av konferenser, representationsluncher, introduktion och support för nya kollegor.

- Kontorsaktiviteter

Ansvarar för att tillsammans med lokal projektledare se till att genomföra kontorsaktiviteter internt och externt. Vi tycker att det är viktigt att ha #funatwork!

Vem är du?

Vi söker dig som brinner för service och trivs i en central arbetsroll. Du är van vid att att ha många bollar i luften samtidigt och vet alltid vad som behöver prioriteras. Vi tror att du är utåtriktad och en peopleperson med stort engagemang i det du gör. Du är dessutom noggrann, flexibel och effektiv i ditt arbetssätt.

Utöver ovanstående önskemål ser vi också gärna att du har tidigare erfarenhet från eventbranschen. Du har också kanske någon typ av erfarenhet från att ha jobbat med projektledning. Servicekänslan tror vi såklart också du har med dig sen tidigare.

Om tjänsten:

Tjänsten är placerad i Hyllie i Malmö. Det här är ett konsultuppdrag och du kommer var anställd som konsult hos Gigstep. Uppdraget är på 30% och på 6 månader med chans till förlängning för rätt kandidat.

Tveka inte, sök redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2022
  • Ansök senast: 3 juni 2023

Liknande jobb


23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024